Mittwoch, 2. März 2022

این مزدور اطلاعاتی اعضای ارتش آزادیبخش مجاهدین خلق را شناسایی میکند سپس اطلاعات این افراد را تحویل ماموران مخفی وزارت اطلاعات میدهد و سپس در راسایی هر اطلاعاتی از سفار ت و یا غیر مستقیم از نیروهای اطلاعاتی رژیم در همان شهر پول دریافت میکنند.

 





این مزدور اطلاعاتی اعضای ارتش آزادیبخش مجاهدین خلق را شناسایی میکند سپس  اطلاعات این افراد را تحویل ماموران مخفی وزارت اطلاعات میدهد و سپس  در راسایی هر اطلاعاتی از سفار ت و یا غیر مستقیم از نیروهای اطلاعاتی رژیم در همان شهر پول دریافت میکنند.

این مزدور مخفی  اطلاعاتی در آکسیون مجاهدین شرکت میکنند ولی در اصل برای شناسایی افراد کلیدی میباشد و از راه های مختلف در صدد تخریب این اعضای سابق ارتش مجاهدین هستند.

 چون اگر مامور نباشد به آسانی این قدر نمیتواند در ادراه اجتماعی کار کد همیشه این را در نظر داشته باشید  هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران کمتر بهشون کار میدهند چه در سوئد و چه در بقیه ی کشورهای آروپایی.

و این زن اطلاعاتی اینقدر ماهرانه و آموزشهای لازم را دیده است که خیلی ماهرانه بیرون می آیند و فرد را شناسایی میکنند و پشت پرده دست به تخریب فرد میزنند.

 این مزدور کثیف بزرگترین دشمن کردها میباشد در سوئد.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

وزیر اطلاعات ایران ما در درون منافقین نفوذ قوی داریم بجز اشرف 3 در آکسیونها و گرده همایهای منافقین نفوذمان قویتر شده و نفوذیهای ما اعضای کهنه کار منافقین را یکی پس از دیگری کنار میزنند و یا تخریب میکنند

  وزیر اطلاعات ایران ما در درون منافقین نفوذ قوی داریم بجز اشرف 3 و در آکسیونها و گرده همایهای منافقین نفوذمان قویتر شده و نفوذیهای ما اعضای...